Jag har slutat att blogga -.-

Måste bara få skriva av mig lite då och då .. 
Å , idag på morgonen var jag hos doktorn och nu är jag hemma och pluggar och vilar upp mig lite. Vi har geografiprov i morgon och jag är jätte stressad för jag fattar inte vad dem menar med den här frågan: Var regnar det ? , men jag får väl försöka tolka det .. Jag lyssnar i alla fall på jätte bra musik och dricker lite te just nu , så det är skönt! 

Å , jag var på en så himla bra fest i lördags! Kommer aldrig glömma den. Lägger ut en bild därifrån.


Pic: ush , jag blev inte bra. Men whatever !

Kommentarer
Postat av: vickan

vilken fin blogg emilia<333



i vilket pogram har du gjort din design i??



2010-02-09 @ 21:58:24
URL: http://justsocute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0