Höstlovet är slut.


pic: jag är fotografen ..

Ouihoo , jag är klar med sv.paprikan ! Det är ett häfte som vi hade i läxa innan höstlovet men hann inte så jag fick tills på måndag på mig och nu är jag äntligen klar. Idag så vaknade jag och kom på att jag sovit över hos Frida. Igår så möte jag henne i täbycentrum och sen så åkte vi på fest hos en tjej som hette josefine. Det var jätte kul, fast vi bara var 7 pers men kommer aldrig glömma den kvällen .. Har inga bilder, sorry. Förlåt också för dålig uppdatering, men det blev rätt sent igår. Nu ska jag gå och lägga mig tyvärr så är det skola imorgon, ush. Jag vill inte att höstlovet ska vara slut. Har dans också så hinner nog inte blogga ... puss


Kommentarer
Postat av: frida

ja usch fy blä , klarar inte en dag till!

2009-11-02 @ 19:37:47
URL: http://fridayphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0