Det finns ingenting vi inte kan, för vi har varann.

Tjohej, har så mycket jag vill skriva men så lite bilder att vissa. Eftersom att jag kommer hem rätt så sent på dagarna så är det jätte mörkt när jag kommer hem och då är det inte så lätt att fotografera. Men imrn är det söndag och då ska jag fota jätte mycket! Idag har jag dansat. Sen var jag med med min farmor som bor i skåne, vi gick runt i stan. Och jag köpte ett par leggings och en kofta. Bilder på det kommer nog imrn.

Den 19 sov jag ju över med klassen och det blev så lyckat! Vi tittade på film och efter det så dansade vi jätte mycket, till typ halv 12. Vissa gick och lade sig vid 1 sedan satt jag och halva klassen kvar och pratade sen så gick det lite folk hela tiden för att lägga sig. Och gissa när jag gick och la mig ? Jo klockan 20 i 7. Jag var så jävla trött dagen efter, tror jag somnade 5 gånger på Kemi lektionen. Har faktiskt några bilder som ni kan få se sen, tyvärr så tog batterierna slut så det blev inte så många bilder och det dåliga med den här digitala kameran är att man inte kan ladda upp några bilder om den inte har några batterier kvar ..


pic: Från i sommras, fy fan vad jag längtar till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fiiin bild!!:DD

2009-11-22 @ 15:40:28
URL: http://isabelladahlback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0