Baconsprutan !

Oj, glömde skriva igår att jag hade tagit gris , bacon , svinsprutan ja nu vad man än kallar det, men jag har iallafall tagit sprutan och nu är jag super öm i armen och det gör lite ont. Det var någon som ville ha min önskelista men eftersom att det inte går att ladda upp bilder (är väldigt irriterad över det) så kan jag inte vissa på bilder vad jag önskar mig. Men om det funkar att ladda upp imrn så kommer min önskelista att komma ut på bloggen. Nu är det snart dax för desperate housewive på tv så ska ladda upp med att ta en dusch och städa mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Isabella

desperate Houswives är såå bra!! ;DD

2009-12-02 @ 16:56:12
URL: http://isabelladahlback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0