God Jul 1.2

Hej alla glada ungar! Hoppas ni fick massor med fina och användbara paket. Själv fick jag dem mest underbaraste presenter man kan få som:

  • Prickiga & mönstrade strumbyxor
  • Presentkort , H&M
  • Tub halsduk
  • 2 fina kjolar, blå & rutig
  • Marinblå kofta
  • Rouge, borste, ljusrött nagelack, och rött läppstift
  • Twilight filmen 1:an
  • Chokladask
  • Balsam och shampoo
  • En fin ängel som man kan hänga i fönstret
  • En fin väska
  • Dans lektioner, kommer dansa 4 gånger i veckan nu!
Ja det var nog faktiskt allt som jag fick och jag är jätte nöjd! Vad fick du i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag fick inte allt jag ville ha, men nästan. Plus en del överraskningar. Pengar, teaterbiljett, ett set med tvål och salvor, pyjamas (som varje år!) och ett halsband. Bland annat... Vad gav du själv bort i julklapp?

2009-12-26 @ 11:50:05
Postat av: Emilia

Vem är du egentligen ? :)

2009-12-26 @ 17:03:42
URL: http://photobyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0