Snö


Ph: Snö helt enkelt haha

Första dagen på jullovet har redan börjat perfekt. Jag vaknade och himlen var alldeles blå och snön låg så fint på marken. Vi så gärna fota! Om några timmar ska jag träffa Frida och sova över, hoppas det blir en rikitg toppenkväll!

Jag vet att jag mest lägger ut blder på mina fotografier och mode och sånt men jag ska försöka att:

  • Lägga ut (mycket) mer bilder på mig själv, outfites och jag sånt
  • Första videoinlägget (?)
  • Roliga inlägg
  • mer åsikter , vad jag tycker
  • Tips , och tänk
  • Intresanta inlägg
Ja, det är nog det jag ska försöka med bloggen och jag får väl börja imrn. För nu måste jag göra iordning mig..

Kommentarer
Postat av: lina

mahahha visst bara för din skull sötis :) <3

2009-12-18 @ 17:43:51
URL: http://onlybylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0