Bloglovin

Sämst uppdatering, jag vet. Men idag hade vi vårt nästa sista prov innan jullovet, är så lycklig! Så det kommer bli mycket mer inlägg snart. När det börjar snöa (om det nu kommer göra det) Så ska jag ut och fota. Så då blir det mycket bilder hoppas jag. Bara så ni vet så kan ni prenumerera på mig genom bloglovin. Det är bara att klicka på den rosa ikonen så blir jag glad! Ska plugga lite nu till sista provet som är imorgon. Och imorgon har jag också en dansuppvisning så jag får gå tidigare från skolan. Härligt.
Film: En Skit rolig trailer om en film som inte finns!
Det är typ en hyllning till våran musiklärare Anders.

Kommentarer
Postat av: Isabella

haha den var skojjig!

2009-12-09 @ 18:07:11
URL: http://isabelladahlback.blogspot.com
Postat av: issa

haha det var ju fett kul när de spelade upp den i teatern :)

2009-12-09 @ 20:27:24
URL: http://iisssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0