Blåsapan

Hörrni, vet ni vad jag har gjort dem senaste 2 timmarna och 27 min ? Jo jag har drogat Kents nya skiva röd. Den är så himla bra. Mina favolåtar är den här och den.

Allt känns så himla skönt nu, bara vara hemma slappa, inte stressa inte behöva planera bara sova och vara ute i snön.

Mitt fotoförråd är helt slut nu alla mina nya bilder har jag antagligen redan visat. Hur ska jag göra nu utan kamera ? Jag får väl lösa det på något sätt. Istället kan jag visa denna finurliga apa, blåsapan. Den har väl dem flesta hört talas om ?


Kommentarer
Postat av: Tilda ^^

Hahah xD

Jag har en sån ^^

Harre bra <33

2009-12-21 @ 15:01:11
URL: http://vildaatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0